فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توان به یخ‌ساز، آب‌ریز، فیلتر تصفیه‌ ی‌ آب و تهویه‌ ی هوا و همچنین سیستم حفاظتی ضد باکتری اشاره کرد. این شرکت مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده و با ارائه‌ ی خدمات پس از فروش مناسب آن‌ ها را راضی نگه‌ داشته است. ظرفیت خالص بخش فریزر این یخچال ساید بای ساید بوش ۲۲۸ لیتر است، و ظرفیت انجماد فریزر۱۱ کیلو گرم است و زمان انجماد مواد غذایی تا ۲۴ ساعت است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-L7515BS به همراه بیمه، گارنتی و ضمانت اصالت و سلامت کالا یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل L7515 محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود... یخچال ساید بای ساید ال جی دارای ظاهری لوکس و همه پسند است با رنگ آمیزی دقیق و براق نقره ای و همچنین پایه هایی که قابلیت جابه جایی آسان دارند نظر هر کاربری را به خود جلب می کند. ابعاد بیرونی این یخچال ال جی، 1785 × 912 × 742 میلی‌ متر است همچنین ظرفیتی معادل 602 لیتر دارد که می تواند انواع و اقسام مواد غذایی از بسته بندی ها گرفته تا بطری های نوشیدنی داخل آن تعبیه کرد.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


اکثر محصولات بوش دارای طراحی منحصر به فردی هستند به همین دلیل میان کاربران محبوبیت خاصی دارند. یخچال ساید بای ساید 90AI20 نیز با طراحی مدرن و رنگ نقره ای نمای مدرن و جذابی را به هر آشپزخانه ای می بخشد. استفاده از استیل ضد زنگ و ضدخش برای بدنه این یخچال، محصولی ایده آل و با دوام را به وجود آورده است. این یخچال با ظرفیت 522 لیتر و ابعاد 1770X910X720 میلی متر جزء عالی ترین محصولات کمپانی بوش است. ظرفیت 359 لیتر برای یخچال و 163 لیتر برای برای محفظه فریزر در نظر گرفته شده است. همچنین برروی درب دستگاه به منظور دسترسی آسان و راحت به آب آشامیدنی سیستم یخریز و آبریز تعبیه شده به طوری که از باز و بسته شدن مکرر درب جلوگیری می کند.


از مهم ترین این فناوری ها می توان به SuperFreezing ،SuperCooling ،FreshSense ،NoFrost و سیستم گردش هوای چندگانه اشاره کرد که سالم بودن و یکپارچگی طعم مواد غذایی را تضمین می کنند. صدایی که این یخچال تولید می کند بسیار ناچیز است و هیچ گونه مزاحمت صوتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. آبسردکن و یخساز اتوماتیک در این یخچال کار را برای شما بسیار آسان کرده است و دیگر نیاز به باز و بسته کردن درب یخچال نیست و موجب کاهش مصرف انرژی می شود. از دیگر امکانات این مدل می توان به هوم بار، محفظه MultiBox مخصوص میوه و سبزی، قابلیت اتصال به آب شهری، لامپ کم مصرف LED که روشنایی داخل یخچال را تامین می کند، فیلتر تصفیه آب و مصرف انرژی کم اشاره کرد. همان طور که می دانید تنوع زیادی در برندهای یخچال فریزر و همچنین مدل های یخچال فریزر موجود می باشد.


ارگونومی طراحی بیرونی درب های یخچال ساید بوش KAG80A104 به گونه ای است که متناسب با دست انسان ساخته شده است و دارای انحنا می باشد. بخاطر استقبال بی نظیر مردم از محصولات بوش برای راحتی و آرامش و اصل بودن محصولات بوش این مجموعه فعالیت خودرا در زمینه فروش لوازم خانگی بوش با هدف مشتری‌مداری و ارائه بهترین خدمات آغاز نموده است. ظرفیت آن 668 لیتر است ، بنابراین می تواند تا 29 کیسه مواد غذایی پر از همه غذاهای مورد علاقه شما ، از گوشت های خوشمزه گرفته تا وینتای یخ زده را در خود جای دهد. از آنجا که یخ زدگی نیز وجود ندارد ، هوای خنک دائماً در گردش است تا جلوی یخ زدگی را بگیرد ، به این معنی که دیگر مجبور نخواهید شد یخ زدایی دیگر را به صورت دستی انجام دهید. به علاوه ، به لطف ویژگی هوشمند VarioZone ، که به شما امکان می دهد کشوهای فریزر را برای جا به جایی وسایل حجیم تر بچرخانید ، روزهای شلوغی در بوقلمون به خوبی و به پایان رسیده است. حتی یک لوله کشی آب و یخ برای تمام نیازهای نوشیدنی شما وجود دارد که به شما آب سرد در شیر می دهد.


یخچال و فریزر بوش 80A104 محصولی ویژه از برند بوش می‌باشد که با داشتن فناوری‌های پیشرفته توانایی این را خواهد داشت تا روند خنک سازی اقلام غذایی را با قدرت بیشتری انجام دهد. گنجایش بالای این محصول به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید حجم زیادی از مواد غذایی را خود را در آن ذخیره کنید و برای مدت زمان طولانی به صورت شاداب و تازه در اختیار داشته باشید. این یخچال بوش که با عنوان سری ساید بای ساید وارد بازار شده است از وجود قابلیت هوم بار بهره می‌برد که باعث می‌شود تا فضای بیشتری را برای ذخیره مواد غذایی در اختیار داشته باشید.


حدالامکان یخچال کنار دیوار قرار نگیرد و در صورت اجبار حداقل ۱۱۰ سانتی متر فضا برای یخچال در نظر گرفته شود. از لحاظ ارتفاع با احتساب بادخور برای بالا می توانید از اندازه ۱۹۰ سانتیمتر برای طراحی استفاده کنید. عمق یخچال به واسطه اینکه از عمق کابینت بیشتر است باید یخچال را در جایی قرار داد که این عیب را بپوشاند یا به وسیله طراحی کابینت هایی با عمق بیشتر در کنار یخچال، این معضل را حل و فصل کرد. در طراحی، ما با عمق یخچال تقریبا کاری نداریم ولی از لحاظ ارتفاع چون معمولا از کابینت بالای یخچالی استفاده می شود، حتما باید ارتفاع را بدانیم و از لحاظ عرض هم باید برای یخچال فضا در نظر بگیریم.


انجماد سریع با بهره‌مندی از حداکثر توان کمپرسور دمای محفظه فریزر را به سرعت کاهش داده و باعث منجمد شدن سریع مواد غذایی می‌شود. اگر به دنبال مجهزترین محصول بوش هستید، این مدل یخچال بهترین طرح زیبا و کارآمد خواهد بود‌. این دستگاه با ابعاد ninety two.8×85.6×181.2 طراحی شده و برای خانواده های پر جمعیت بسیار مناسب است. همچنین ظرفیت کلی آن برابر 668 لیتر می باشد که جنس طبقات داخلی آن (۴ طبقه) از جنس شیشه مقاوم و با قابلیت تنظیم ارتفاع خواهد بود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

به عنوان مثال بوش با طراحی ساید بای ساید KAG90AW204 کاری کرد تا از دیگر شرکت ها همچون ال جی و سامسونگ جا نماند. یخچال ساید بای ساید ویرپول 7WRS25FDBF دارای دو درب است که هر کدام از آنها دستگیره ای بر روی خود دارند که امکان باز شدن درب ها توسط آنها فراهم است؛ جنس دستگیره ها فلزی است و با اختلاف رنگی کم با بدنه ی نقره ای این مدل رنگ آمیزی شده اند. یخچال ساید بوش در مدل های متنوع kad80a404، kag90aw204،kad80a104و… در رنگ های نقره ای، سفید با بهترین امکانات مختلف از نمایندگی عرضه یخچال بوش در بانه خریداری کنید. یخچال فریزر بالا بر عکس یخچال فریزر پایین است چرا که قسمت بالایی آن برای استفاده فریزر است و قسمت پایینی آن برای استفاده یخچال و نگهداری انواع میوه، سبزیجات، مواد پروتئینی و ... دارای چندین طبقه است که دو در دارد یکی در بالا برای فریزر و یکی در پایین برای استفاده یخچال که در ابعاد مناسب و استانداری تولید می شود. بدنه این نوع یخچال از استیل مقاوم و ضد زنگ ساخته شده است که وزن کمی دارد و دارای مدلهای مختلفی است که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب کنید.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


همچنین ویژگی door in door یخچال ساید بای ساید ال جی SXB30TS، طراحی منحصر به فردی به یخچال بخشیده است. کمپانی بوش برای حفط تعادل دما در یخچال فریزر ساید بای ساید بوش از قابلیت FreshSense استفاده کرده است. این قابلیت متشکل از سنسور هایی است که به طور دائم در حال کنترل دمای یخچال و فریزر و رطوبت آن ها هستند.


بوش ویژگی Multi Air Flow که وجودش تضمینی برای پخش هوایی سرد در سراسر محفظه داخلی می‌باشد بر روی ساید بای ساید 80A104 قرار داده است. این سیستم جریان هوای چندگانه به صورت خودکار هوای سرد را در پشت هر قفسه خارج می‌کند که این امر موجب می‌شود تا هوایی خنک و سرد در سراسر محفظه جریان پیدا کند. در یخچال ساید بوش KAG93AI30M، نیازی به یخ زدایی نیست، زیرا این محصول مجهز به سیستم NoFrost می‌باشد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

اما جهت کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با مشاورین خانه بوش تماس حاصل فرمائید. یخچال این ساید دارای four طبقه از جنس شیشه ضد شوک حرارتی ، 2 کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات ، 1 کشوی مخصوص سرمایش سریع و 5 محفظه روی درب و فریزر این ساید دارای 3 طبقه ، 2 کشو و 4 محفظه روی درب میباشد. یکی از قابلیت های مهم و کاربردی یخچال ساید KAG80A404 فیلتر بهداشتی می باشد این فیلتر بوی نامطبوع ناشی از سالاد یا میوه های نصف شده را گرفته و به طور کلی هوای داخل یخچال را پاکسازی می کند و باکتری ها و قارچ های موجود در آن را از بین می برد. هر چه مقدار غذا بیشتر باشد، یخچال باید انرژی بیشتری برای کنترل دما مصرف کند. این امر ممکن است باعث بالا رفتن دمای دیگر مواد غذایی درون یخچال شود، برنامه سرمایش سریع باعث می شود تا دمای یخچال به سرعت کاهش پیدا کرده و به این ترتیب علاوه بر ثابت نگاه داستن دمای مواد قبلی دمای مواد جدید را سریعا به 2 درجه سانتیگراد کاهش دهد. گناوه 24 به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی گناوه با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی گناوه تبدیل شود.


چون کابینت خانه برای جای یخچال 181 در نظر گرفته شده و می ترسم جای کافی برای تهویه هوا برای فن یخچال وجود نداشت باشه اگر اطلاعی در این باره دارید ممنون میشم کمک کنید. قصد خرید کالای رژ لب مدادی کنویس دارید ؟ ما به شما کمک میکنیم تا با آگاهی خرید کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی برای وبسایت کالاگت محفوظ می باشد ، استفاده از مطالب سایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.


باز و بسته شدن مداوم درب یخچال باعث گرم شدن محیط داخلی و نوسانات مکرر دما خواهد شد؛ این مسئله ممکن است باعث خراب شدن زودتر از موعد مواد ذایی شود بدین ترتیب کمپانی آلمانی بوش با روشی مبتکرانه به حل آن اقدام کرد. قابلیت Super Cool با جبران سرمای خارج شده، محیط داخلی را یکدست کرده و افزایش دما را در سریعترین زمان جبران می‌کند. یکی دیگر از فناوری‌های هوشمند یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 قابلیت tremendous freezing است که بی‌شباهت به super cooling نیست. این فناوری کاهش دمای ناشی از باز شدن مکرر فریزر را جبران کرده و بدین ترتیب موادی که داخل یخچال قرار می‌گیرند، در سریعترین زمان منجمد می‌شوند.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


نمای داخلی این یخچال ساید بای ساید بوش ۳۰ فوت، دارای ۴ طبقه برای نگهداری فراورده های غذایی، ۴ قفسه بطری ها و نوشیدنی های روی درب و ۳ کشو میوه و سبزیجات است. در قسمت فریزر هم ۴ محفظه روی درب، ۳ طبقه و ۲ کشو برای گوشت ها و ماهی ها به چشم می خورد. یخچال ساید بای ساید بوشKAD80A104 با طراحی لوکس و شیک قد و قامتش نقش اساسی در تزئین زیبایی آشپزخانه مدرنتان ایفا می کند که به لطف شرایط مطلوب ذخیره سازی، محصولات غذایی شما قوام ایده آل خود را حفظ می کند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش
قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل KAD80A404با ظرفیت داخلی 668 لیتر، نیاز یک خانواده‌ی متوسط و پرجمعیت را به راحتی رفع می‌کند. طراحی داخلی بینظیر این محصول، یک فضای دداخلی بزرگ و جادار با امکان دید تمامی قسمتها را فراهم می‌کند. طبقات نشکن با قابلیت تغییر ارتفاع، میتوانند هرظرفی را در خود جای دهند. قرارگیری یخ ساز و آبریز ویژه با صفحه‌ی نمایش لمسی، جلوه‌ای زیبا و مدرن به این محصول داده است. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این یخچال را به موردی خاص و زیبا تبدیل کرده است، طراحی درب دور این دور است که با سهولت دسترسی اعضای خانواده به مواد پر مصرف موجب کاهش مصرف برق نیز خواهد شد. قابلیت VitaFresh برای یخچال ساید بای ساید بوش مدل kag90aw204 تعریف شده که جهت حفظ رطوبت در نظر گرفته شده است.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


در واقع گنجایش مناسب ساید بای سایدهای بوش و قفسه‌های بزرگ، حداکثر فضا را در اختیار کاربران برای استفاده از مواد غذایی به صورت هفتگی و ماهانه را می‌دهد. فروشگاه لوازم خانگی کاشانه، یکی از گسترده‌ترین و مطمئن‌ترین بسترها برای خرید انواع یخچال بوش و دیگر محصولات خانگی می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کاشانه، نقد و بررسی تخصصی محصولات را بخوانید و در صورت نیاز محصول را سفارش دهید. تیم پشتیبانی حرفه‌ای کاشانه شما را در انتخاب محصولی متناسب با نیازهایتان راهنمایی کرده و دسترسی شما به قیمت و ویژگی محصولات موجود در سایت را امکانپذیر می‌کند تا امکان مقایسه محصولات را داشته باشید.


در واقع این منطقه که دمای آن بین صفر درجه کنترل می شود هم باعث طروات و تازگی مواد غذایی خواهد شد؛ و هم اینکه از یخ زدن مواد جلوگیری می کند. از دیگر مزیت های ویژگی Fresh 0 Zone این است که تا حد زیادی مانع از اتلاف انرژی و زمان می شود به صورتیکه هر زمان که بخواهید می توانید شروع به پخت و پز مواد کنید. یخچال ساید بای ساید بوش مدل 7WRS25FDBF با ظرفیت 30 فوت توسط کمپانی ترکیه ای تولید و روانه بازار شده است. در این یخچال سزی 7 ویرپول گواهینامه ی Energy Star® ارائه شده که نشان می دهد این محصول مصرف انرژی پایینی دارد و کارکرد بالایی را از خود نشان خواهد داد. قیمت یخچال ساید بای ساید بوش 668 لیتر KAD80A104 با بهترین کیفیت و ارزان ترین نرخ در لوازم خانگی منصوری به صورت عمده و خرده می توانید خریداری نمایید.


حتی دارای یک دستگاه پخش آب و یخ است ، بنابراین می توانید فوراً از یک نوشیدنی خوش طعم لذت ببرید. به لطف فناوری درخشان Total No Frost ، دیگر هیچ مشکلی برای یخ زدایی دستی فریزر نخواهید داشت. با اطمینان از گردش مداوم هوای سرد در داخل ، از تشکیل رسوبات یخی جلوگیری می کند. این بدان معناست که شما مجبور نخواهید بود زمان خود را برای از بین بردن یخ زدگی یا یخ تلف کنید ، بنابراین می توانید زمان کمتری را برای کارهای خانه صرف کنید و زمان بیشتری را برای انجام کارهای مورد علاقه خود صرف کنید. یخچال فریزر بوش 80A404 یکی از شیک ترین و با کیفیت ترین تولیدات بوش می باشد، که به صورت ساید بای ساید طراحی شده است. ظاهر آراسته و مدرن این مدل تمامی نگاه ها را به سوی خود برمی گرداند و هر بیننده ای را به خرید وسوسه می سازد.



داشتن سیستم هوم بار یا در تو در، موجب دسترسی آسان و زیبایی فوق العاده آنها می شود. قفسه های یخچال ساید بای ساید متحرک بوده و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود آنها را تنظیم کند. قطعات این دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خدمات پس از فروش مناسبی دارند. شما می توانید طبقات داخلی این دستگاه ها را با تغییر ارتفاع جابجا کنید. در اغلب یخچال های ساید بوش محفظه مخصوصی جهت نگهداری مواد غذایی وجود دارد که خالی از اکسیژن است. این امکان موجب می شود که اکسیداسیون دیرتر انجام شده و مواد سالم تر باقی بمانند.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال این دستگاه با ظرفیت 359 لیتر دارای 3 طبقه شیشه ای ، 2 محفظه کشویی برای نگهداری میوه و سبزیجات ، 1 محفظه سرمایش سریع و 5 محفظه روی درب میباشد. شیشه استفاده شده در طبقات دستگاه مقاوم در برابر حرارت و شوکت حرارتی است. محفظه نگهداری میوه نیز قابلیت حفظ رطوبت داشته که موجب ماندگاری بیشتر میوه و سبزیجات میشود. فریزر دستگاه به صورت NO FROST و بدون برفک طراحی شده که با ظرفیت 163 لیتر ، از three طبقه ، 2 محفظه کشویی و four محفظه روی درب تشکیل شده است. یخچال این ساید بای ساید دارای سیستم گردش هوای چندگانه بوده که موجب پخش یکنواخت هوای سرد در همه قسمت ها میشود و از تجمع هوای سرد در یک نقطه جلوگیری می نماید.


جریان چندگانه ی هوا MultiAirflow در این یخچال فریزر باعث می شود که هوای تازه و سالم در تمام طبقات یخچال و فریزر جریان یابد، این هوای تازه و سالم مواد غذایی داخل یخچال و فریزر را مدت زمان بیشتری سالم نگه می دارد. ممکن است به صورت یکجا خوراکی های بسیاری را در یخچال بوش KAG90AI20N قرار دهید و یا مواد غذایی را در فریزر بچینید تا آنها را ذخیره سازی نمایید. در این شرایط لازم نیست نگران خراب شدن و یا فاسد شدن این خوراکی ها باشید.


دانستن این ویژگی‌ ها قبل از خرید می‌ تواند کمک کند که خرید بهتری داشته باشید. در یخچال بوش KAN58A704 منفذها جریان هوا در دستگاه به حالتی جاسازی شدەاند تا هوا را از چند جهت به جریان درآورد. بە سبب همین امر باعث خنکسازی هر چە بیشتر هوای درون یخچال می‌شود.سیستم پخش و جریان هوای چندگانه موجب یکدست شدن هوای درون یخچال می شود. پنل کنترلی یخچال برای تنظیمات دمای یخچال و فریزر و تنظیمات ابسردکن بر روی درب تعبیە شدەاست. یخچال فریزر ساید بوش با توجه به اینکه کم مصرف می باشد می تواند با صرفه جویی در مصرف انرژی در آینده هزینه های اولیه را برای شما جبران نماید. رنگ های تولیدی یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر یکسان هستند و هر دو در رنگ های سفید ، نقره ای و مشکی تولید می گردند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قسمت فریزر که در سمت چپ وجود دارد دارای گنجایش 227 لیتری می باشد که این بخش هم دارای دو کشو با قابلیت انجماد سریع بوده و دو طبقه که از شیشه های مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشند. بر روی درب فریزر از داخل نیز 4 قفسه موجود است که برای قرار دادن بطری های استوانه ای مناسب می باشد. بخش داخلی این یخچال لامپ داخلی از نوع LED دارد که به این معنی است که محفظه یخچال از بالا روشن شده و دید خوبی نسبت به غذا می دهد. فروشگاه “بانه یخچال” اولین عرضه کننده انواع یخچال خارجی به صورت تخصصی در کشور می باشد. به لطف خداوند و با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات سریع و بروز توانسته ایم رضایت حداکثری مشتریان خود را کسب کنیم. • یخچال فریزر بوش دارای فناوری های پیشرفته بوده و در رده بندی انرژی در رده های بالا قرار می گیرند.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


برای روشنایی و دید کامل فضای داخلی یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 لامپ های LED به کار رفته است. این لامپ ها به گونه ای روشن و پر نور هستند که به طور کامل هر گوشه ای از یخچال را روشن می کنند. حتی که در هنگام تاریکی یا نبود نور، مواد غذایی موجود در داخل یخچال به طور واضح دیده می شوند.



شکل ظاهری و طراحی و نمای ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 فضایی جذاب و دلنشینی را به آشپزخانه ی شما می بخشد. طراحی زیبا و ظرفیت بالا این یخچال را به انتخابی مناسب و ایده آل تبدیل کرده است. از ویژگی ها و مشخصات طراحی این یخچال ساید بوش مدل KAD80A404 علاوه بر طراحی ظاهری شیک و ساده ی این محصول،طراحی قفسه های شیشه ای این یخچال بوش می باشد،که فضای داخلی یخچال و فریزر را زیباتر و جذاب تر کرده است. این مدل ساید بوش به دلیل طراحی اصولی و شیک قفسه ها دارای فضای داخلی بیشتر می باشد که برای خانواده های پرجمعیت نیز قابل استفاده می باشد. از دیگر ویژگی های ظاهری یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 وجود لامپ LED می باشد ،که روشنایی لازم برای دیده شدن محتویات داخل یخچال را فراهم می نماید.



در بخش یخچال 5 طبقه و 2 کشوی محفظه میوه و سبزیجات با حفظ طعم و تازگی روز اول تعبیه شده است. همچنین بخش فریزر دارای three طبقه، three محفظه بر روی درب، 3 کشوی است که می توان مواد پروتئینی را داخل آن منجمد کرد. این یخچال به ظرفیت های مختلفی تقسیم می شود که بسته به ابعاد آشپزخانه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب کنید، ابعاد یخچال ساید بای ساید بوش را با فوت نشان می دهند که دارای ابعاد 24 فوت، 28 فوت، 32 فوت، 34 فوت و ... یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG80A104 با ظرفیت 668 لیتر جزو جادار ترین یخچال های موجود در بازار است که با طراحی هوشمند خود از تمامی ظرفیت های ممکن برای قرار دادن مواد غذایی استفاده کرده است. بوش K80 طراوات و تازگی را در اختیار کاربران قرار دهد و شما را با یک زندگی سالم همراه کند.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال فریزر هایی که برند بوش تولید می کند قبل از خروج از کارخانه مدت زمان زیادی تحت آزمایش قرار می گیرند، بنابراین چیزی که در نهایت وارد بازار می شود محصولی با کیفیت فوق العاده می باشد. محصولات برند بوش بالاخص یخچال فریزرهایش دارای کیفیت بالا و طراحی عالی می باشند. همانطور که گفته شد یخچال فریزر های بوش قابل اعتماد هستند و در طیف وسیعی از اندازه ها و پوشش های مختلف مانند فولاد ضد زنگ، سیاه هوشمند، سفید کلاسیک و چدن تولید می شوند.


یخچال بالا پایین بوش بانه آنلاین قیمت یخچال فریزر 25 فوت بوش

Report this wiki page